Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

το-νέο-άλμπουμ-του-Bob-Dylan-και-μνήμη-Μαρίκας-Νίνου-στο-LIFO.gr

Καθαρά Δευτέρα του 2015 σήμερα, αργία και ως εκ τούτου περίμενα μία ολόκληρη ώρα στη στάση του λεωφορείου για να επιστρέψω από τους δικούς μου στο σπίτι μου. Τέλος πάντων, στο LIFO.gr μπορείτε να διαβάσετε το review μου από το ''Shadows in the night'', το τελευταίο άλμπουμ του Bob Dylan, μέσα στο οποίο ο μεγάλος τραγουδοποιός αποδίδει παλιά τραγούδια από το ρεπερτόριο του Frank Sinatra! Απρόβλεπτη δουλειά που μου άρεσε πολύ! Εδώ το link:
 http://www.lifo.gr/team/cityvibe/55548
Σαν σήμερα, όμως, πριν από 58 χρόνια έφυγε από τη ζωή, νεότατη, μία από τις σπουδαιότερες ερμηνεύτριες του μεταρεμπέτικου τραγουδιού, η Μαρίκα Νίνου. Καλό είναι να τη θυμόμαστε πάντα και να ανατρέχουμε στα τραγούδια που σφράγισε με τη φωνή της. Με ένα απ' αυτά, το ''Αγάπη πού'γινες δίκοπο μαχαίρι'' του Μάνου Χατζιδάκι, από την κινηματογραφική ''Στέλλα'', ασχολήθηκα στο αφιέρωμα μου στο LIFO.gr:
http://www.lifo.gr/team/sansimera/55578

Δεν υπάρχουν σχόλια: