Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

ο-bosko-και-το-προσκλητήριο-του-lifo.gr-στο-δεύτερο-πρόγραμμα

Από τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου το Προσκλητήριο του lifo.gr βρίσκει στέγη και στο ανανεωμένο διαδικτυακό Δεύτερο Πρόγραμμα:

http://www.artxpress.gr/index.php/logos-kai-idees/anakoinoseis/item/3248-me-ixira-onomata-ksekina-to-deytero-programma

Ευχαριστώ τον καλό μου φίλο Γιώργο Μητρόπουλο, τον άνθρωπο που ξαναστήνει το Δεύτερο Πρόγραμμα μετά το κυβερνητικό μαύρο στην ΕΡΤ, για την τιμή που μου έκανε να συνυπάρξω ραδιοφωνικά με τον ίδιο, τον Γιάννη Bach Σπυρόπουλο, τον Κώστα Τριπολίτη, τον Ηλία Λιούγκο, τη Θέσια Παναγιώτου, τον Δημήτρη Λέκκα, τον Γιώργο Κόρα κ.α.

Θα με ακούτε κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Πέμπτη για μία ώρα, από τις 7 μέχρι τις 8 το βράδυ.

Καλό κουράγιο σε όλους μας!

2 σχόλια:

Kostas L.A. είπε...

καλη αρχη φιλε μου Αντωνη :)
θα σ'ακουω κι εγω οποτε εχω χρονο :)

K.

Γιώργος είπε...

Συγχαρητήρια!
Καλό ξεκίνημα.