Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

άρθρα-και-κριτικές-στο-ποντίκι-και-το-onlytheater.gr

Για τις αναρτήσεις μου στο Προσκλητήριο του lifo.gr μπορείτε να ενημερώνεστε από το link που υπάρχει στα πλάγια δεξιά αυτού του blog.
 
Εδώ τώρα διαβάστε μερικά άρθρα μου από την εφημερίδα ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ:
 
Για το θάνατο της Πόλυς Πάνου
 
Για τη συναυλία Κόκοτα - Ξαρχάκου στο Ηρώδειο
 
Για το διαδίκτυο που πλέον σηκώνει όλο το βάρος του promo ενός νέου δίσκου.
 
Κι εδώ η κριτική μου στην παράσταση του έργου Εγώ, η Γωγώ με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου για το onlytheater.gr

3 σχόλια:

Γιώργος είπε...

Άσχετο, αλλά επηρεασμένος από το άρθρο σου στη LIFO, ήθελα να ρωτήσω αν έχει απομείνει κανένα αντίγραφο του αρχικού CD της Λένας "Μη μου τους κύκλους τάρατε" πριν να λογοκριθεί;
Το συγκεκριμένο "Πιστεύω" το είχε πει και στο Ηρώδειο. Γιατί δεν εκδόθηκε ποτέ το λάιβ αυτό σε CD ή DVD;

BOSKO είπε...

Γιώργος...
Όχι, δυστυχώς, μόνο ένας φίλος βρέθηκε που τό'χε σε βινύλιο κι αυτό το ακριβοπούλαγε, απ' όσο θυμάμαι.

υ.γ. Είσαι ο Γιώργος πού'χαμε γνωριστεί πριν χρόνια στον Ιανό; :))

Γιώργος είπε...

Ακριβώς! Σωστά θυμάσαι!
Δυστυχώς σε έχασα όταν εγκατέλειψες το blog γιατί δεν έχω φατσοβιβλίο. Αυτό σου το blog ακόμα το παρακολουθώ ανελλιπώς, καθώς και τα άρθρα σου στη LIFO.
Νάσε πάντα καλά.