Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

απόψε-η-πρώτη-γι'-αυτή-τη-σαιζόν-εκπομπή-μου-στον-ClipArtRadio

Ξύπνησα με την ίδια χθεσινή αίσθηση αηδίας και ειλικρινά δεν έχω καμία όρεξη ούτε για εκπομπές, ούτε για μουσικές, ταινίες κλπ. Αυτό που θέλω είναι ν' αρχίσω να τηλεφωνώ σε όλους τους γνωστούς μου καλλιτέχνες μπας και τους πάρω δυο λόγια για την τερατωδία έξω απ' το Χυτήριο και τα βάλω είτε στο ΠΟΝΤΙΚΙ, είτε εδώ ή στο blog μου...Τέλος πάντων, στις 12 ακριβώς τα μεσάνυχτα ακούστε - αν δεν έχετε να κάνετε απόψε κάτι καλύτερο - την πρώτη εκπομπή μου στονwww.clipartradio.gr Μέχρ
ι και τις 2 τα ξημερώματα θα σας παίξω πολλά και διαφορετικά πράγματα: Tindersticks, Soap & Skin, Mikael Emmanuel Delta feat. Etten, Neon feat. Λόλεκ, The Boy, Άρη Ζαρακά, Ντίνο Σαδίκη, Devics, Morrissey, Mogwai, Γιάννη Παπαχρίστο, Panos Mpirmpas, Pine Box Boys, Marianne Faithfull, Φωτεινή Βελεσιώτου, Lina Sopiadou,Lena Platonos, Andrew Dwyer, Dimitris ArnaoutisApostolos Rizos, Δημήτρη Μαραμή, Giorgos Varsamakis, Your Hand In Mine, Beat Happening, Radiohead, Zbigniew Preisner, Μάνο Χατζιδάκι. Καλό χειμώνα εύχομαι!


Δεν υπάρχουν σχόλια: