Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

PROVOCATIVE POST!


Σε παρακολουθώ χρόνια τώρα από κοντά και με έχει επηρεάσει η στάση σου...
αυτή η κινέζικη παροιμία που καθορίζει την πορεία σου για δεκαετίες...
όποιον δεν ξέρω, δεν υπάρχει κιόλας...
μου αρέσει που προσβάλλεις τον κόσμο αδιακρίτως και όλοι το βουλώνουν στο σαρωτικό πέρασμα σου...
είσαι εδώ κι εκεί για να θυμίζεις την κενότητα της εξουσίας, ασκώντας την...
να κάνεις συμπαθητικό το μεγαλύτερο θράσος...
θυμάμαι που πήγες σ' εκείνον τον Δήμαρχο στη Σάμο και του' λεγες πόσο άθλιος είσαι κατά βάθος...
και μετά αυτόν να σε ταυτίζει με τον Ρεμπό, λέγοντας πως και τον ποιητή τον είχαν λοιδωρήσει στο Παρίσι...
θυμάμαι όμως και λίγο πριν μπούμε στο γραφείο του Δημάρχου που γύρισες και μου είπες ότι μ' αυτά που θα ακουστούν θα γελάμε για χρόνια...
διαβάζω στο γραφείο σου, μόνιμα τοποθετημένη, φυλαγμένη, κιτρινισμένη πια, την τελευταία συνέντευξη του Μάνου Χατζιδάκι...
απαντούσε στον Νταλάρα που είχε δηλώσει λίγες μέρες πριν ότι εκτιμά τον Χατζιδάκι, καθόλου όμως τους φίλους του...
ευτυχώς που υπάρχουν κι οι φίλοι μου, είχε πει λίγο προ του τέλους ο Χατζιδάκις, για να με προστατεύουν από κάτι τύπους σαν τον κ. Νταλάρα...
έβρισκα εξαιρετικά αστείο, μπουφονικό σχεδόν, να αποκαλείς δημόσια Καραγκιόζη τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο τη μια μέρα και την επόμενη να τρως μαζί του πριβέ στην Αρχιεπισκοπή...
θυμώνει πολλούς αυτό, μου είχες πει τότε, μα σκέψου ότι εγώ το ζω διά ζώσης και δεν αρκούμαι σε συζητήσεις μικροαστών επί του καναπέως...
δε θα ξεχάσω τον μπάτσο στο αεροδρόμιο που σου ζήτησε να δει την εφημερίδα που διαβάζεις και το κάζο που έπαθε με την αντίδραση σου...
μου έμαθες να έχω το provocative ψωμοτύρι, που λέει κι ένας φίλος...
να αφήνω την ευγένεια και την ταπεινότητα για μέσα στο σπίτι ή και για τις ταινίες που θα αξιωθώ να φτιάξω...
ο κόσμος είναι πολύ σκληρός, είχες πει σε άλλη στιγμή, μόνο με ένα πίσω και σας έφαγα καθαρίζεις και πορεύεσαι...
με όλα αυτά όφειλα κι εγώ να ασχοληθώ, μακριά από σενάρια και επιτροπές, κοντά σε ότι είχα την τύχη να ζήσω περιστασιακά δίπλα σου...
πιστεύω πως το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει αμφότερους...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άλαλα τα χείλη των ασεβών (...)

jb

BOSKO είπε...

jb...
εσύ' σαι ο Νο 1 provocative!

bonjour!

Ανώνυμος είπε...

Αντιπαθω τους προβοκατορες

BOSKO είπε...

Ανώνυμος...
Ρε, αϊ προβοκατούρα μας!