Σάββατο 30 Μαΐου 2009

TA VIDEOS ΤΟΥ VJ NISIDIS & ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ!

Τώρα που οι δέκα παραστάσεις της Λένας τελείωσαν και η συνθέτρια ξεκουράζεται λίγο πιο έξω απ' την Αθήνα, τα γυρίσματα μου ολοκληρώνονται και το τραπέζι του μοντάζ στρώνεται, ενώ όποτε δε μιλάω σε δισκοπαρουσιάσεις και παρεμφερείς εκδηλώσεις δίνω συνεντεύξεις σε εφημερίδες (εδώ το link από τα σημερινά ΝΕΑ που μου έστειλε ο rena fan, εφόσον το' χα ξεχάσει τελείως: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4519353), ήρθε η ώρα να αναρτήσω μερικά όμορφα βιντεάκια από το Κύτταρο, τα οποία τράβηξαν ο vj nisidis και η Μαρία Θεοφίλου! Έτσι, για να θυμούνται τι έζησαν όσοι πέρασαν από τις παραστάσεις της Λένας και για να ενημερωθούν κάποιοι άλλοι, μακριά από μας, πως κύλησε ο Μάιος του σωτηρίου έτους 2009 στην Αθήνα:


* η Ντόρα Μπακοπούλου στο καμαρίνι της Λένας Πλάτωνος το βράδυ της τελευταίας παράστασης- φωτογραφία που επίσης τράβηξε, κατόπιν επιθυμίας της Λένας, η Μαρία Θεοφίλου και μου έστειλε στο e- mail μου.
** εκφράζω τα συγχαρητήρια μου στα δύο αυτά παιδιά που κάλυψαν το οπτικό μέρος των συναυλιών, μπαίνοντας κανονικά στο νόημα των τριπαριστών τραγουδιών της Πλάτωνος, στην προσπάθεια τους να τα επενδύσουν με μια ποιητική αλληλουχία εικόνων, μορφών και σχημάτων.

2 σχόλια:

One of the people είπε...

Υποκλινόμαστε όλοι!

BOSKO είπε...

One of the people...
παρομοίως!