Σάββατο 9 Μαΐου 2009

GOOD TIMING!



Μπαλάκι με είχαν κάνει στο Κανάλι 1 και δε μου άρεσε καθόλου! Από Παρασκευή- Σαββάτο- Κυριακή, μόνο Σαββάτο- Κυριακή, μετά Παρασκευή- Σάββατο και τώρα μόνο Σάββατο. Εννοείται, με μείωση του μισθού και χωρίς να ενημερώνομαι για το οτιδήποτε αφορούσε την εκπομπή μου. Προχθές μου τηλεφώνησε ο διευθυντής προγράμματος να μου ανακοινώσει ό,τι μετατίθεμαι στην πρωινή ζώνη, 10.00- 12.00 (δε θυμάμαι από τα νεύρα που είχα, ποια μέρα ακριβώς με προγραμμάτισαν). Έτσι, το ποτήρι ξεχείλισε, πέρασα από το σταθμό και ζήτησα να με δει η διευθύντρια. Πώς έγιναν όλα μέλι- γάλα πάλι, ούτε εγώ δεν το φανταζόμουν. Μέχρι νεοτέρων ανακατατάξεων δηλαδή, παραμένω στο Κανάλι 1 για δύο ώρες την εβδομάδα, κάθε Σάββατο 18.00- 20.00 το βράδυ. Γράφω αυτό το post, αφενός γιατί πολλοί φίλοι με...έψαχναν στα ερτζιανά και αφετέρου γιατί στη σημερινή σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία, ο Δημήτρης Κανελλόπουλος δημοσίευσε ένα τιμητικό σχόλιο για την εκπομπή μου:
Τον ευχαριστώ, κυρίως επειδή το αρθράκι του ήρθε στην πιο κατάλληλη στιγμή!
Αυτό θα πει good timing!

* στο μεταξύ, στην Αθήνα γίνονται επεισόδια πάλι μεταξύ αριστεριστών φοιτητών και των όρθιων βοδιών της Χρυσής Αυγής με τους μπάτσους να προστατεύουν τα δεύτερα (τα όρθια βόδια, εννοώ)! Τι πρωτότυπο! Να αισθάνομαι καλά με λίγα λόγια που οι μετανάστες βρίσκονταν στο στόχαστρο κι εγώ την ίδια ώρα έπαιζα τους Εμιγκρέδες της Ρουμανίας της Πλάτωνος και το Ποιος τη ζωή μου του Μίκη με τους Κατσιμιχαίους. Ή μήπως είναι καλύτερα να το κόψω με τα πόδια στο κέντρο να έχω ιδίαν γνώση των επεισοδίων;

2 σχόλια:

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Baroutokapnismeos kai xespitomenos
parakalo thelo na kano eklisi apo do

tin epomeni fora i Xrisi Avgi
mporei na diadilosei sta voreia proastia?

Efxaristo!

BOSKO είπε...

"Αισθηματική ηλικία"...
ναι, αμέ, πώς θα το' θελες; είδες για να μένεις στο κέντρο κι εσύ τι τραβάς;