Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

Ο ΘΑΝΑΣΗΣ & Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ!


Τον ανακάλυψα σε ένα σερφάρισμα στη μπλογκογειτονιά. Θα μπορούσε να είναι ο Δημήτρης ή ο Πρόδρομος, οι ηλικιακά μεγαλύτεροι φίλοι μου, από τους οποίους μυήθηκα σ' αυτό που λέμε ψαγμένο rock! Τότε που τους επισκεπτόμουν με ένα σωρό άγραφες κασέτες για να τις γεμίσω με κομμάτια των Ultimate Spinach, των Babe Ruth, του Tim Buckley, αλλά και του Θάνου Μικρούτσικου απ' τον Σταυρό του Νότου! Τον Θανάση δε χρειάζεται να τον ψάξεις στο ίδιο του το σπίτι για να εμπλουτίσεις τις γνώσεις, την αισθητική και τη δισκοθήκη σου βεβαίως- βεβαίως! Πατάς ένα κουμπάκι που σε βγάζει κατ' ευθείαν στη Μουσική Κιβωτό, το blog του με το πιο επιτυχημένο και ταιριαστό όνομα! Έχω την αίσθηση ό,τι ανακάλυψα τη Μουσική Κιβωτό μόνο και μόνο για να γίνουν καλύτερες στο εξής οι ραδιοφωνικές εκπομπές μου! Δεν θα βρείτε δίσκους εκεί απ' αυτούς που κοσμούν τα ράφια των δισκοπωλείων. Μια απλή επίσκεψη και μια ανάγνωση των ονομάτων των καλλιτεχνών που βρίσκονται στα links αριστερά της οθόνης, είναι αρκετά για να σου μεταφέρουν την εικόνα του Θανάση που κουβαλάει τόνους σκονισμένων και αποσυρμένων πια βινυλίων από το πατάρι ή το υπόγειο του. Με απερίγραπτη χαρά κατέβασα ολόκληρα τα άλμπουμ του Βαγγέλη Τζαμτζή, του Πάνου Σαββόπουλου, της Ηδύλης Τσαλίκη, το πρώτο σπάνιο single της Vavoura Band με το φοβερό Vanna G. Vanna! Τίποτα δεν ειν' όλα αυτά μπροστά στους θησαυρούς που αποθηκεύτηκαν συνολικά στη Μουσική Κιβωτό και που ολοένα αυξάνονται!
Θανάση, συνέχισε το έργο σου- διότι έργο επιτελείς- και σου λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ, όπως αν μου χτύπαγες την πόρτα και μου χάριζες μια αγκαλιά δίσκους, που έψαχνα για πολλά- πολλά χρόνια!

2 σχόλια:

Θεόδωρος Γρηγοριάδης είπε...

καλό φθινόπωρο και σε ευχαριστώ για το κείμενο

BOSKO είπε...

θεόδωρος γρηγοριάδης...
εγώ ευχαριστώ για το σχόλιο, κ. Γρηγοριάδη, αν και δεν έκανα κάτι "φοβερό". Απλώς δημοσίευσα στο blog μου ολόκληρο το δελτίο τύπου από την παρουσίαση του βιβλίου σας, όπως μου εστάλη από το φεστιβάλ. Ευκαιρία λοιπόν να σας πω ό,τι έχω διαβάσει εδώ και καιρό τους "Χάρτες" σας και σας συγχαίρω δημόσια!